2012. április 24., kedd

1.Fejezet

Mindenkinek van egy bizonyos fordulópont az életében...na ez nekünk ma jött el...
-Nem merem kibontani!
-Leila...ne nyavalyogj...én is izgulok...-szólalt meg idegesen Zayn.
-Na jó...akkor háromra...
-1...2...3...
-Na felvettek?!-kérdeztem Zayntől,közben a szemeimmel a levél szövegét futottam át...-blablabla...ahhamahhamahham...ez úton tájékoztatjuk Önt,hogy felvettük intézményünk zeneművészeti szakára....-olvastam fel,majd felsikítottam...-Na és téged Zayn?
-Engem is!-ordította el magát,majd a nyakamba borult...
-Összenyomsz...
-Zavar?!
-Engem ugyan nem,de nem lesz padtársad a suliban...-öltöttem rá a nyelvemet...
-Hmmm...-vakarta meg a tarkóját,majd felkapott és rádobott az ágyára és rám mászott...
-Zayn!Szállj már le rólam!
-Nem!-mosolygott...
-Akkor átiratkozom a másik gimibe...-nevettem fel.
-Na azt már nem engedem...-szállt le rólam,majd mellém feküdt...-öregem...már 16 éve legjobb barátok vagyunk...-éreztem a tekintetét az arcomon,de én csak a mennyezetet bámultam...
-Jó az idegrendszerem...-néztem végül rá egy hatalmas vigyorral az arcomon,mire bevágta a durcát,így fogtam magam és megpusziltam a homlokát...
-Leila!Hívott Paul,hogy haza kéne menned...!-kiáltott fel a földszintről Zayn anyukája...
-Apa is tud időzíteni...-mosolyogtam rá az alattam fekvő Zaynre,majd lemásztam róla...
-Most komolyan el akarsz menni?!-nézett rám értetlenkedve...
-Nem...komolytalanul...-kacsintottam rá...-amúgy nem szerencsés dolog nem szót fogadni a testőr apádnak...-kezdtem el nevetni...
-Van valami benne...-ült fel Zayn is az ágyán...-Akkor holnap nálatok?!-kérdezte mosolyogva.
-Yap.-adtam neki az egyértelmű választ...Miután elköszöntem tőlük,hazavándoroltam...
-Szia neked is!-szólalt meg apa...
-Szia!-szólaltam meg közömbösen,majd felmásztam a szobámba...
-Már megint mi a baj?!-nyitott be apa a szobámba...
-Semmi...-dőltem végig az ágyamon...
-Ha Mollyról van szó...
-NEM AKAROK RÓLA BESZÉLNI!-ordítottam rá apára...-bocsánat....-hajtottam le a fejemet...-amúgy felvettek engem és Zaynt is...-erőltettem egy halvány mosolyt az arcomra...
-Gratulálok...-szorított erősen magához apa...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése